Fundusze Europejskie
Firma BODEX BOGUSŁAW KLEPACKI podpisała umowę z P A R P
o dofinansowanie w ramach działania 3.3: Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw poddziałania 3.3.3: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand III Osi priorytetowej: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020.
Umowa Nr POIR.03.03.03-20-0016/17-00 dotyczy dofinansowania udziału w Branżowym programie promocji branży Moda Polska w zakresie Projektu pt.: „Promocja produktów firmy BODEX Bogusław Klepacki na rynkach zagranicznych w ramach Branżowego Programu Promocji.”
Umowa Nr POIR.03.03.03-20-0016/17-00 dotyczy dofinansowania udziału w Branżowym programie promocji branży Moda Polska w zakresie Projektu pt.: „Promocja produktów firmy BODEX Bogusław Klepacki na rynkach zagranicznych w ramach Branżowego Programu Promocji.”
W ramach przedmiotowego projektu Wnioskodawca będzie brał udział w targach
- Amberif, w Gdańsku 22-25 marca 2017 r / 2018r / 2019r.
- China International Fashion Fair, Szanghaj, marzec 2018 r / 2019r.
- China International Jewellery Fair UBM, Shenzhen, kwiecień 2018 r /2019r.
- Beijing International Jewellery & Gem Fair 2017 6-9 kwietnia 2017 r /2018r. /2019r.
- Guangzhou International Learher Exhibition GILE 2018 maj 2018 r/2019r.
- IJK Jewellery Kobe, w maju 2018 r /2019r.
- IIJS India International Jewellery Show, Mumbaj w sierpniu 2017 r /2018r /2019r.
- Shenzhen International Jewellery Fair, wrzesień 2017 r
- ChinaInternational Jewellery Fair Beijing w listopadzie 2017 r /2018r /2019r.
- GOLDEXPO w Warszawie w październiku 2017 r / 2018r /2019r.
Beneficjent planuje zorganizować przyjazdową misję gospodarczą dla kontrahentów z Chin w latach 2017 i 2018.
Na wszystkich swoich materiałach informacyjno-promocyjnych takich jak gadżety, materiały drukowane np. foldery, ulotki, wizytówki . Produkcji i emisji spotów i filmów informacyjno-promocyjnych będą stosować logotypy Unijne oraz loga Marki Polskiej Gospodarki.
Realizując Branżowy Program Promocji Beneficjent zamierza zbudować konkurencyjność swojej firmy i oferowanej marki produktowej oraz wypromować Markę Polskiej Gospodarki. Podejmowane działania dążyć będą do intensywnej promocji firmy na rynkach zagranicznych, w szczególności na rynkach podkreślonych jako perspektywiczne (Chiny, Indie, Japonia). Beneficjent planuje nawiązać trwałe relacje biznesowe, które przełożą się na liczbę podpisanych kontraktów handlowych w liczbie 10. Udział w targach oraz przyjazdowych misjach gospodarczych pozwoli Beneficjentowi pozyskać nowe kontakty i umowy biznesowe, a tym samym rozszerzać zasięg zagranicznej ekspansji. Wymiernym rezultatem prowadzonych działań promocyjnych będzie łączna sprzedaży oferowanych produktów za granicą w wysokości 1 010 729 zł do roku 2021, a także intensyfikacja produkcji w związku z rosnącym na rynku zapotrzebowaniem. Beneficjent pragnie wypromować również polski sektor jubilersko-bursztynniczy.
Beneficjent BODEX Bogusław Klepacki
Całkowity koszt projektu 1 167 412,00 zł
Kwota dofinansowania 744 675,00 zł
Czas realizacji 14,03,2014-31,12,2019
